درباره ما

شرکت پیام آوران بهداشت ایستا تولید کننده کاغذهای پزشکی و آزمایشگاهی یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان و توزیع‌کنندگان مستقل  کلیه کاغذهای پزشکی (نوار قلب) ، آزمایشگاهی و (NST)نوارهای فتال مانیتورینگ با  25 سال سابقه درخشان در حال فعالیت می باشد.

کلیه محصولات این شرکت دارای تایدیه های رسمی از مراکز درمانی بزرگ دانشگاهی و بیمارستان های تامین اجتماعی را در کارنامه خود دارند.

هدف ما ایجاد بستری برای تامین انواع تولیدات پزشکی و آزمایشگاهی بصورت رولی سفید، چاپی و نیز کتابی ، الکترشوک و فتال و غیره … با بالاترین کیفیت و ابعاد مختلف جهت استفاده در صنعت پزشکی آزمایشگاهی را شامل می باشد.

ما با تکیه بر علم روز دنیا و دستگاه های پیشرفته به تکنولوژی تولید مرغوب ترین کاغذ های پزشکی دست یافتیم، تا شما با بهترین کیفیت چاپ به جهت استفاده از کاغذ های پزشکی موجود استفاده نمایید.

قابل ذکر است شرکت پیام آوران بهداشت ایستا تولید کننده کاغذهای پزشکی و آزمایشگاهی برای تولید برند PAB از مرغوب ترین کاغذ های پزشکی وارداتی برند هانسول کره جنوبی استفاده می کند .

همچنین چاپ نوار قلب ها به صورت نقطه ای انجام شده است تا کمترین مرکب روی کاغذ استفاده شده باشد، که این امر مانع فرسودگی و جرم گیری ترمال هد دستگاه ها می گردد.

ضمانت برند ما:

·         تاییدیه از مراکز درمانی بزرگ، دانشگاهی و بیمارستان های تامین اجتماعی

·         دو پروانه وسیله ی وسیله پزشکی از وزارت بهداشت

·          ISO13485   و IMP ایتالیا

·         ایران کد و IRC محصولات

·         برچسب اصالت کالا

 

·         ویژگی برند PAB

بهتر است بدانید: محصولات ما شامل چه چیزهایی می باشد.

آنچه باید بدانید: https://www.pabcenter.com

Skip to content